tiistai 26. tammikuuta 2010

Pysäyttäviä kysymyksiä elämästä

Törmäsin tänä aamuna tähän kirjoitukseen ja pysäyttävyydestään päätellen se osui juuri sopivaan kohtaan elämässä.

Mitä minä rakastan?

Ketä minä rakastan?

Mitä minä tarvitsen pitääkseni huolta itsestäni?

Minkälaisen vaikutuksen haluan elämälläni olevan?

Vastaukset näihin kysymyksiin muuttuvat varmasti elämän varrella, mutta se tarkoittaa mielestäni vain sitä, että näiden kysymysten pariin pitäisi palata säännöllisesti.

Eniten kysymyksistä jäi mietityttämään tuo kolmas. Minä itse olen psykofyysisenä kokonaisuutena yksi elämäni keskeisimpiä ympärilläni virtaavaa energiaa ohjaavia välineitä. Mistä minä tiedän pitäväni itsestäni riittävän hyvää huolta? Missä on oikea tasapaino sahaamisen ja sahan teroittamisen välillä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti